Jäkla pulver...

Ringde kundtjänst på comhem och fick prata med ett riktigt pulver.

-"Jo hej det är så att jag har tecknat ett abonnemang hos er för telefoni. Men det står att en nummerflytt är genomförd och jag undrar varför det står så. Jag har inte flyttat nåt nummer."

-"Du menar nummer 54......?"

-"Jo jag tror att det är mitt nummer, vill bara kolla så att det blev rätt. så att inte det numret är den tidigare hyresgästen och att det är numret som flyttas med honom..."

-"men du fick väl numret när du ringde och tecknade abonnemanget?"

-" Nej jag gjorde det på internet. jag fick aldrig välja själv."

"- jaha...... men det numret duger väl gott?"

-" jo självklart men jag undrar varför det står om en nummerflytt i mina handlingar..??"

-"men det är ingen nummerflytt, det där är ditt nummer. och det är väl inget fel på det? det duger väl"

-"ja det duger. "


Ja om det är nåt fel på abonnemanget senare så är det iallafall inte mitt fel! Här försöker man ringa och kolla så att det stämmer och kvinnan bara tjatar om att jag ska vara nöjd med numret...




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har aldrig förstått mig på olika kundtjänster, särskilt inte när det kommer till interntuppkopplingar som krånglar, tur man har storebror, han är min tekniska support numera :)

2008-06-11 @ 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0